keskiviikko 14. toukokuuta 2014

Itse järjestettyjä tykytyksiä

#Lossiranta 05/2014, Eloveena ja kapinen kitaristi :)
"taitelijanimen" keksi Lossirannan henkilökunta, hah! 
Ikinä aiemmin en ole mikin kanssa yksin laulanut, yleisön edessä ja erittäin kovan ramppikuumeen omaavana, olin varma, että mun sydän pysähtyy siihen. Tai tulee kurkusta ulos. Henki ei meinannut kulkea, enkä mä mitään kuullutkaan, tai kuulin mä. Mun sydämen hakkaamisen. Kieli turposi ja kurkku kuivui. Ääni ja muisti katosi. Saman tien, kun menin lavalle, unohdin täysin, mitä piti laulaa, miten sävel menee, miten sanat. Biisit, jotka tunnen takaperinkin. Muuten meni hyvin. Jooh.
Kuulemma ekaksi kerraksi meni hyvin. Olen vain niin kovin kriittinen itseni kanssa, kaikki pitäisi aina mennä täysin oikein ja kunnolla, heti. No ei mennyt, voin kertoa. Oppia tuli kyllä, ja rutkasti! Yleisö oli ihanaa, tosi kannustava ja pari yllätystäkin yleisössä oli! Kiitos heille siitä!

Nyt vaan lisää treeniä, leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä, vaimitensenytmeni?


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti