torstai 21. elokuuta 2014

Bing - terveys ja fitness ravitsemus-ja liikuntaseurantasovellus kokeiltu

Latasin kesällä itselleni bing ravitsemus- ja liikuntaseurantasovelluksen kännykkään. Aika kiva, siis jos on kurinalainen. Mä ajattelin, tai no lähinnä toivoin, että jospa tuo seurantasovellus auttaisi mua kurinalaistumaan.


Koska se on seurantaohjelma, tulee siihen itse laittaa jokainen ruoka, minkä syö. Pari ekaa päivää olin innostunut ja laitoinkin siihen syömiseni. Sovellus laskee tietenkin myös kalorit, joita syömisesi kerryttää. Lisäksi siihen laitetaan haluaako säilyttääpainonsa vai pudottaa sitä. Sovellus laskee sen mukaan paljonko voit syödä vielä syömäsi aterian jälkeen. Sovellus on siitä kätevä, että siinä on todella monen ruoka-aineen kalorit jo valmiina, mutta esim. karjalanpiirakan kalorit piti itse selvittää.

Kiva. Jos haluaa laihduttaa, on tuo varmasti hyvä sovellus. Mä lopetin sen sovelluksen hakkaamisen viikon jälkeen. Ehkä, en edes huomannut, milloin se jäi.

Se siitä kurinalaisuudesta.
Lisäksi se, että jokaisen suupalan jälkeen (tai ennen) piti olla laittamassa mitä syöt ja juot, haittasi mun lasten kanssa oloa. Lapsilla kun tulee yleensä aina asiaa viimeistään silloin, kun äipällä on känny kädessä. "äiti, älä kato sun kännyy""äiti, mulla on asiaa".
Känny pois ja lasten kanssa juttelemaan ja peuhaamaan.
Ja hyvä näin.


Liikunnan ja kunnon seuraamisessa mulla on Sports tracker käytössä, joten Bing sovelluksen kuntoseurantaa ei ole tullut kokeiltua. Mä olen niin jymähtänyt sports trackeriin, mutta se on kyllä hyvä. ja PS. ei ole paljoa liikkumaan taaskaan päästy.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti