keskiviikko 23. huhtikuuta 2014

En tahdo enää synnyttää, enkä aio

Viikon tauko trx-treeneistä ei tee hyvää. Joutui lenkille. Mutta tänään taas oli mahtava, rankka puristus.
Alkulämpöjä hakemassa
 Eräs kanssasiskoista kyseli alkulämpöjen aikana, teemmekö taas sen synnytysliikkeen. Oma ensireaktio oli se, että voi helevetti,  mä olen jo osani synnyttänyt, 5 kertaa riittää. Synnytyspelkoa vielä jäljellä.
No tulihan se liike, ja se todella vastasi asennoltaan suunnilleen synnyttämistä, mutta ei se niin kamalan kipeetä tehnyt. Kipeetä teki ja aiheutti huutoa, mutta pieni kärsimys kestettäneen.

Tuosta ponnistus ylös, juuh, hubaa teki. Ja siinä se vatsa taas roikkuu.
 En koe, että painoni kanssa olisi ongelmaa. Olisi kiva kiinteytyä, saada se vatsa pömpöttämästä ja roikkumasta, takamus ja reidet olisi kiva kiinteämpänä. Ihan nämä normikohdat, mitkä suomalaisilla naisilla monilla on ongelmakohtina. Ja siihen olen ottanut aseekseni TRX:n ja HIITin. Ja hemmetin kovan asenteen. MRR.
Irvistä, irvistä.

 Irvistyksen kanssa kaikki tuntuu helpommalta.
 Ajatus oli tässä vaiheessa, että mä painan aivan liikaa, prkl. Ei nouse eukko ylös. Arvaas vaan, kun piti oikeasti mennä lattialle ja siitä nostaa ylös. Ei, ei noussut. Taas yksi tavoite. Ehkä saavutettavissa.
Yksi ihan loistohuomio muuten oli se, että mulla on ollut oikea polvi muutaman päivän kipeä. Ei ole enää.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti